A Prince Edward-szigeten élő Harold Smith tud valamit. Van egy saját, 20 kilowattos szélturbinája, egy elektromos Toyota-ja és egy rendszámtáblája, rajta NO GAS felirattal.
Elég nagy előnye, hogy egy lapos és szeles szigeten él, na meg, hogy meg tudja engedni magának azt a 128.000 kanadai dollárt, ami szükségeltetett a rendszer kiépítéséhez. Ez egy olyan példa, melyet egy csomó ember megtehetne, különösen Prince Edward szigetén, ahova az összes üzemanyag hajón jut el.
Elég nagy előnye, hogy egy lapos és szeles szigeten él, na meg, hogy meg tudja engedni magának azt a 128.000 kanadai dollárt, ami szükségeltetett a rendszer kiépítéséhez. Ez egy olyan példa, melyet egy csomó ember megtehetne, különösen Prince Edward szigetén, ahova az összes üzemanyag hajón jut el.
Haroldnak az önbizalommal sincsen semmi problémája:
„Ez az autó autópályára termett.” – mondta a CBC híradójának múlthéten. –„Sokkal gyorsabb, mint amennyire én hajlandó lennék vezetni, és sokkal gyorsabb, mint az RCMP (Royal Canadian Mounted Police – a Kanadai Királyi Lovasrendőrség – a szerk.).

A Prince Edward-sziget nem túl nagy, viszont minden évben 200 millió kanadai dollár értékben hozat be üzemanyagot, amely nagyrészt helyettesíthető lenne, ha kihasználnák a szélenergia áldásos tulajdonságait. Az ECO-Pei környezetvédelmi csoport vezetője támogatja az új lehetőség megvalósítását.„A jármű jobb hátsó részén pont kialakítható lenne, hogy a szél generálja a szükséges energiát.”
Kíváncsian várjuk a fejleményeket.
A bejegyzés trackback címe:
https://altenergia.blog.hu/api/trackback/id/tr371472086
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.