A Ricoh vállalat a héten bemutatta Londonban az úgynevezett „eco-board”-ot, egy hirdetőtáblát, ami teljes egészében csak szél- és napenergiát használ. 96 napelemmel, 5 szélturbinával van felszerelve, és csak akkor világít, az M4-es autópályánál található hirdetőtábla, ha elég energiát fejlesztett hozzá. Ez nem az első ilyen tábla, ugyanis a Ricoh vállalat állított már fel hasonlót New York-ban és Sydney-ben is.
 
A japán Ricoh cég büszke rá, hogy környezetbarát megoldásokat alkalmaz.Néhány évvel ezelőtt a vállalat bemutatott egy növényi eredetű műanyag nyomtatót. Egy sajtótájékoztatón, Steve Saito, a Rico Europe elnöke és vezérigazgatója a következőket mondta:
 
 
„A Rico-nál évtizedeken keresztül elkötelezetten próbáltuk csökkenteni a szénfelhasználást, és már 2001-re elértük hogy semmi káros anyag nem kerül a szemétlerakókba az európai gyárainkból. Ezenfelül megpróbálunk más cégeket is arra buzdítani, hogy olyan üzleti modellt vezessenek be, ami jobbá teheti a városainkat, országainkat, és a bolygót, miközben fejlődik a termelés, és nő a profit” Természetesen három széllel és napenergiával üzemelő hirdetőtábla még nem fog nagy hatást gyakorolni a világ energiafelhasználására. De képzeld el, hogy minden hirdetőtábla a Time Square-en így lenne energiával ellátva, akkor látnád az eredményt. Utána lehetne azon gondolkozni hogy az összes hirdetőtábla így reklámozzon. 
 
És mit reklámoznak a hirdetőtáblák? Természetesen Ricoh széllel és napenergiával ellátott hirdetőtábláit.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://altenergia.blog.hu/api/trackback/id/tr613137092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.